poniedziałek, 11 października 2010

Kolejny dzienniczek - tym razem dla ciężarówek

Czy już informowałam, że kolejny produkt projektowany przeze mnie jest już w sklepach. ( www.brioko.pl)Dzienniczek ciąży to pamiętnik, notes, niezapominajek i wiele więcej. Przygotowany merytorycznie przez Kasię - położną z Brioko.pl i mnie - mamę i ilustratorkę w jednym. Czyli wiedza i doświadczenie in one. Dzienniczek ma wszystko czego potrzebuje ciężarówka - miejsce na informacje, telefony, miejsca, diety, badania, obserwacje brzuszka i ciała plus pamiętnik.

2 komentarze:

Daniela pisze...

Świetne te dzienniczki!,widziałam różne w sklepach.Zaskakują mnie czasem różne wytwory swoją przydatnością!

masebi pisze...

Fajnie że się podoba. Przydaje się też, bo sama jestem mamą i szukałam czegoś takiego dla swojej pociechy i w Polsce nic nie znalazłam. W szale dnia codziennego to zbawienie ( w szczególności u lekarza jak zaskakuje pytaniem, a co dziecko brało 5 miesięcy temu... :-) a ja wiem. W ciąży maiłam zabaźgrane kartki, które gubiłam, a jak urodziłam baby to ze zmęczenia notorycznie o czymś zapominałam. Jak dostałam propozycje stworzenia takich dzienniczków, to był strzał w dziesiątkę.